voorbereidingen 3 - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Gien van Egmond Hans Coen Dekker - WaarBenJij.nu voorbereidingen 3 - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Gien van Egmond Hans Coen Dekker - WaarBenJij.nu

voorbereidingen 3

Door: HC

Blijf op de hoogte en volg Gien van Egmond

18 December 2016 | Nederland, Santpoort-Noord

We schrijven 18 december 2016, we staan op de valreep van 2017, we zitten aan tafel in Santpoort, we lopen te ijsberen van de voorpret, we liggen wakker van onze begroting, we dagdromen ons een weg door het jaar, we knopen van alles en nog wat in onze oren, we zien de wereldkaart verkleuren van groen naar geel, we voelen een ongekende dadendrang, we ruiken onze kansen, we proeven route op route, kortom, we zijn er behoorlijk mee bezig.
En van slag.
De afgelopen maanden is onze GeleGriet de vervolmaking genaderd, momenteel worden de laatste handen gelegd door Erik S te St M.
De afgelopen maanden ook hebben tal van alternatieve scenario's zich voor onze geestesogen afgespeeld, steeds opnieuw resulterend in aanpassing van onze reisspecificaties, zodat we thans trots en verheugd kunnen melden dat we besloten hebben om in eerste instantie naar Marokko te reizen.
Dus.
Ja, dat had je niet verwacht hè, toch?

"En daarna HC, wat dan daarna, in Hemelsnaam, stop het speculeren, help ons uit onze radeloze onwetendheid en vertel ons wat er daarna op het program staat."

(Wrede lach) harghhahahgrhreheehihihgraaghgl glub.

We weten het niet.

• 19 December 2016 - 00:47

Cees Van Egmond:

En dan camping de Duindoorn?
    Krijgen we nog een video van de bandenlift in actie?

• 02 Januari 2017 - 10:04

Gabriel:

I am checking if this works!!!
    Tot ziens

• 20 Mei 2017 - 17:40

Loek Schuit:

Hoe gaat het nicht waar zit ergens loek zit in spanje meteen vriend plus vrouw gaat prima goeden temperatuur zwem water 28 graden het is net louwen thee laat wat van je horen groetenloek

• 29 Mei 2017 - 10:23

Maria :

Hoi Hans Coen,
    hoe gaat het met jullie roadtrip and waar zijn jullie?
    Groetjes, Maria